Algemene voorwaarden


Voor iedereen die van simpele voorwaarden houdt dit overzicht! Valt dit je tegen en heb je liever de ingewikkelde officiële tekst dan kan dit natuurlijk ook. Hier vind je de officiële tekst.


Definities - Artikel 1:

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om definities te beschrijven.


Identiteit van de ondernemer - Artikel 2:

Paaldansstore
KvK-nummer: 66805198

Btw-identificatienummer: NL203688855B01


Te bereiken via:

Email: info@paaldansstore.nl
Bericht op de site: Paaldansstore.nl

Post: Hoogeveenstraat 9, 7424GR Deventer


Toepasselijkheid - Artikel 3:

Ik doe mijn best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat ik voor je doe en wat ik van jou verwacht. Vanzelfsprekend indien je iets bij mij koopt of hebt gekocht.

Soms bied ik aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden.


Aanbod - Artikel 4:

Ik vertel  altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen.

 


Overeenkomst - Artikel 5:

Je doet online zaken met mij in een veilige webomgeving. Paaldansstore maakt gebruik van een beveiligde verbinding. Je herkent de beveiligde verbinding doordat er https in de url staat en er een slotje getoond wordt als je inlogt op je account en de winkelwagen gaat afronden. Deze beveiligde verbinding zorgt ervoor dat je persoonsgegevens beschermd zijn en je veilig gebruikt kunt maken van onze webshop.

Als je een bestelling bij mij doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

Ik voeg alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

 


Herroepingsrecht - Artikel 6.

Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling terug.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.


Kosten in geval van herroeping - Artikel 7

Verzendkosten van retourneren worden niet vergoed. Het aankoopbedrag inclusief verzendkosten krijg je natuurlijk wel terug.


Uitsluiting herroepingsrecht - Artikel 8

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  1. ·         Vouchers en tegoedbonnen;
  2. ·         voor audio- en video-opnamen  waarvan je de verzegeling hebt verbroken;
  3. ·         voor hygiënische producten waarvan je  de verzegeling hebt verbroken.


De prijs - Artikel 9

  1. Zie artikel 4.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw tenzij anders beschreven.
  3. Normale verzending is altijd volgens de standaard prijs. Dit is €3.80. Als je een bestelling plaatst van 50 euro dan krijg je de verzending gratis.


Conformiteit en Garantie - Artikel 10

  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volg ik altijd de wet. Zie ook https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie


Levering en uitvoering - Artikel 11

  1. Ik doe mijn best om jou goed van dienst te zijn. Dat vind ik het aller belangrijkst.
  2. Als je bij mij iets besteld dan heb ik officieel 30 dagen de tijd om deze levering te behandelen. Dit vind ik persoonlijk veel te lang. Hierom probeer ik je levering met zo'n 4 dagen bij jou thuis te hebben. Hopelijk neem je het me niet kwalijk als het onverhoopt toch iets langer duurt.
  3. Je mag altijd contact opnemen met mij over hoe het staat met de bestelling.
  4. Als een besteld product niet meer te leveren is krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  5. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.


Betaling - Artikel 12

  1. Als ik je specifiek vraag een bedrag vooruit te betalen, dan wordt direct na ontvangst je bestelling in orde gemaakt.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het mij dan weten.


Klachtenregeling - Artikel 13

  1.           a)      Heb je een klacht? Vervelend.

b)      We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.

  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.


Geschillen - Artikel 14

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Als je daarvoor kiest, vind ik dat oprecht jammer. Maar ik respecteer je keuze.


Aanvullende of afwijkende bepalingen - Artikel 15

Dit waren de algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als ik in de toekomst iets ga veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.